torsdag 12. januar 2012

Nytt år, nye besøk

Nå har det vært stille lenge! Men det er faktisk fordi jeg ikke hadde hørt noe fra Marit siden midten av desember. Jeg ble invitert hjem en tur til henne, men akkurat den dagen passet ikke, og siden hørte jeg ikke noe. I tillegg til at dagene før julen og selve ferien bare fløy av gårde!

Jeg var litt bekymret for at det var noe galt, siden jeg ikke hørte noe fra henne på så lenge, så jeg forsøkte å både ringe, legge igjen beskjed, og sende SMS flere ganger. Til slutt ringte hun endelig tilbake i går! Alt var greit, men hun hadde vært syk, og derfor ikke i form til besøk. Hun er fortsatt syk, men har lyst på besøk, så da er det snart på tide med årets første tekopp sammen!

Foreløpig har vi bare avtalt å prates over helgen, så hun kan se an formen litt. Men jeg håper hun føler seg bedre, vi har jo en del å prate om siden det er så lenge siden sist! Det blir koselig. Håper hun og synes det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar